utorok 18. augusta 2015

Who is a cool kid?

Populárne, milé, očarujúce, s dobrými známkami, značkovým oblečením a s úsmevom vždy na tvári. 
To bola moja prvá odpoved, keď som dostala otázku: Aké sú cool kids? 

Cool Kids Never Sleep

A potom prišla ďalšia otázka: Kto je pre teba cool kids?


Cool kids je pre mňa niekto, koho obdivujem, je mi  inšpiráciou... 
Niekto, kým sa snažím byť, alebo niekto kým by som chcela byť. No nie? 
Samozrejme, čím viac sa nad tým zamýšľam, tým viacej sa moja  myšlienka mení. 

Viete, kto je podla mňa cool? 
Tí, ktorí majú málo a aj tak dokážu rozdávať viac. Tí, ktorí sa smejú, aj keď majú veľmi ťažký život. Tí, ktorí sa zbytočne netrápia, ale užívajú si život. 
this rlly gives me hope tbh


Ľudia, ktorí to nemajú ľahké, ale dokážu život prijať taký aký je. :)  
Ľudia, ktorí nie sú dokonalí, ale majú sa radi práve za to ,akí  sú. 
Uvedomili si, že na to, aby si boli šťastní, musia byť spokojní najprv sami so sebou. 
A preto  sa aj ty musíš  prijať taký aký si. :) 
Ak sa ti niečo na tebe nepáči, a je možné to zmeniť tak to sprav. Ale netráp sa zbytočne blbosťami. :)

Ale to najdôležitejšie. 
Tie najcool kids, ktoré môžem poznať sú moji kamaráti.

Lepších ľudí mať nemôžem. Viem, že ma majú radi, za to aká som. Vedia mi pomôcť, keď už ja sama netuším, čo mám robiť. Dokážem  im povedať, čo ma trápi, čo sa mi stalo a viem, že ma nezradia. Neodsúdia ma bez dôvodu.
Ťažko sa slovami vyjadruje, aká som šťastná, že ich mám, no myslím, že aj poznáš ten krásny, hrejivý pocit pri srdci, keď si spomenieš na tie úžasne chvíle s nimi. :)  
zdroje: obrázky- we hear it 



1 komentár:

  1. Veľmi pekný článok ☺ Cool kids sú pre mňa hipsterské decká, ktoré chcú byť cool, ale len tak povrchne. Vlastne slovo cool je podľa mňa dosť povrchné, ale tvoj opis tej "cool" skupiny ľudí je naozaj pekný. Prajem Ti, aby si aj Ty bola "cool" :D ☺
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť